Subject: Humaanravimite statistika 2025. aasta I kvartali kokkuvõte
From: "Hulgiaruanne" <[email-masked]>
To: "Hulgiaruanne" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 20:13:34 +0300

Head hulgimüüjad!

Tänan teid ravimite hulgimüügi aruannete esitamise ja meeldiva koostöö
eest ning saadan tagasisidena kokkuvõtte 2025. aasta I kvartali
humaanravimite statistikast.

Kõik küsimused ja kommentaarid on oodatud aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Janne Sepp

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.